Sunday, November 02, 2008

<<挑戰>>

昨天的崇拜, 不幸的又坐在後面, 坐在後面本來不是大問題, 問題只是總不能專心敬拜, 不過神仍然有說話跟我講。坐在後面的時候, 敬拜隊每轉一首詩歌, 便要留意一次mixer的setting, 睇下係咪每樣野都有聲, 每樣野的聲音ba唔balance, 過左一首歌左右, 就可以自己唱返一兩段, 對現在的我來說, 真係幾難可以全情投入去敬拜。但就在那僅僅幾句的歌詞中, 神還是觸動了我... 神問了我幾個問題, 我答不出來...

第一個問題是, 我現在咁樣事奉, 足夠嗎?

第二個問題是, 我不事奉祂, 我會變成甚麼樣子呢?

第三個問題是, 我真的要放棄現在的岡位嗎?

答唔到... 真係答唔到... 最後的一首詩歌"求你充滿我", 對, 我明白的, 但我真的不知道我應唔應付到多一年的失意...

專心禱告。

No comments: