Wednesday, October 22, 2008

Helpful

除左business man, 呢個係另一個我都呢一兩年先真正學識的字。講真, 細細個學職業的英文, 有幾多個字係真係明白的, 細細個就明乜野係engineer? 我估除左engineer之外基本上係無人會明, 正如business man到底係乜黎, 我到而家都唔sure 點define.

講返Helpful, 大家睇到呢個字, 會唔會即刻聯想到身邊某d人呢? 定好似我以前咁, helpful咪helpful囉~ 可悲的事實係, 通常我地會發現d人唔helpful多過發現人helpful, 你會發覺好多人永遠幫唔到手, 有d更加係俾返d問題同更多麻煩你, 呢個係好基本的體會。但呢排我又發現, helpful可以不止於此, 有d人幫唔到手, 一次, 兩次會覺得咁岩佢唔識呢d野o者, 但recurring咁幫唔到呢? 會唔會開始覺得呢個人... 又或者同一d人合作得多, 有無發現好事都要好suffer先攪得掂, 一次, 兩次的suffer, 就話都叫做攪得掂, recurring咁suffer呢? 會唔會唔想同呢d人合作... 不helpful的人, 好難升職, 好難俾人覺得佢可靠, 甚至會令人敬而遠之。

呢排公司多野做, 又諗多左野, 見多左人, 留意到有d人真係幾helpful, 唔係因為佢地乜都識, 亦唔係只係因為佢地肯去做, 而係佢地知道成件事要做d乜, 點可以令件事"發生", 然後就容易估到其實每個角色想要d乜, 當呢d角色seek help時, 佢咪helpful囉。隨之而黎的, 當然又係例牌的反省下, 自己help唔helpful呢? 嗯... 現階段, 一如以往的答案, 唔ok+未合格。咁點算? 俾d心機囉...

No comments: