Thursday, March 06, 2008

<<媽媽聲>>

返了幾日工, 不斷的install, google, oracle, re-install... 心中真的不斷抱怨, 為甚麼這樣做"training"? 沒有trainer, 或者說trainer會同你講一些真理, "去oracle度搵下d document", "跟住installation做應該得架喎, 你google search下有無人有答案啦" 無助得交關...

過左近兩星期, 終於裝了application server 的requirement, 即係oracle database. 一個出名的product, 但應該仲有其他requirement未裝好... 又要做一輪實驗, 又要炆一排...

有趣的是, 現在學的東西, 不是最後要做的東西, 只是"相似". 我在下的苦工到底有幾多是有用的, 沒有人知, 同事們只是說,"差唔多的", "當學多樣野", 然後又再有"睇下你自學能力有幾高", "識唔識自己solve 問題" 的相關對話出現。

做得很沒趣, 很挫敗, 說真的, 我不是IT狂熱者. 不會查完一大輪spec, 裝到舊野識行識走就好開心的人, 但我進了這行, 也只有繼續做...

不過, 鍾意乜都諗一餐的我, 又會諗, 點解會"0" support得咁交關呢? 我原本會覺得, 佢地可能之前做同樣動作時都己經懂得要做甚麼, 可能佢地真係對住d spec照裝就順利裝到, 可能佢地係正常人學野速度, 我係below mean... 所以佢地不會有要留低一點"guidelines" 或者"notes"的想法。但識我的人都知道, 我的99%學習能力由我中學時期開始就建基於"source", "sample", "demonstration", 要我自己由無變有, 真係難到媽媽聲...

講完一大輪, 告訴你們, 我都沒有留低任何"notes"俾後人, 不是黑心的惡作劇, 只是覺得與其留一些有機會俾後人取笑的notes, 不如踏實的學"怎樣學IT"。現階段可以做的, 媽媽聲咁繼續學囉...

1 comment:

Anonymous said...

0 support 好似都幾經常發生... XD

可能佢地以為自己以前都係咁學,新人一樣掂既。但而家教一教俾o的 hints,以後花既時間同炒粉機會一定細好多...