Friday, March 14, 2008

<<家姐>>

我有一個"家姐", 當然唔係親生家姐啦~ 嚴格黎講, 係我當年係培正讀書時的一位師姐, 回想起來, 我也實在不知道點解我會做左佢細佬, 但呢個都唔係重點, 重點係, 原來呢個人都對我的價值觀有一定的影响。

抱歉, 我真的記唔起我係點解識得家姐的, 又唔同級(不便透露差距啦~XDD), 又唔係話一齊做過d乜, 計盡都只係一齊做prefect, 同上左一個唔知做乜的地理莊。但己經覺得呢個家姐真係"勁到飛起", 係一個leader, 又讀得書(雖然佢依然否認, 不過我都理解到原因)。但係, 到而家自己有返咁上下老, 先明白可能最被佢吸引的係佢果種對自己有的一份執著和要求。

我的朋友曾經覺得我是一個完美主義者, 當年亦有老師咁同我講, 但我告訴你們, 家姐比我更完美主義, 在我看來其實都ok病態tim, 我真的跟不上~ 完美主義是好是壞, 我不知道, 但完美主義的人總會有一種魅力, 令人好奇點解佢可以做到咁多野, 點解可以做得咁好, 點解會夠時間體力...

跟家姐識左"咁多"年, 看到其實, 體力可以無, 時間可以無, 但決心同方向就一定要有。我近兩年都開始體會到, 要先有想做的事情, 才可以想把事情做得好, 才可以嘗試去做好, 才有機會去做好。如果唔係就會變左"有計劃, 無目標", "唔知自己做緊乜"。

又諗到另一個有趣的地方, 就是原來每個人心目中的"勁"係好影响一個人的。女朋友都講過, 唔明點解我媽硬係唔會睇好自己的兩個仔(我和細佬), 當然, 因為我阿媽知乜野係"勁", 乜野係"叻", 可能有人覺得我兩兄弟都唔太差的時候, 我地都會覺得, "自己叻d就好"...

眼睛總要望著高的地方, 才走得遠, 如果唔係真係會失禮死人。自滿, 自以為是係好危險的, 我一直都咁同自己講。

當然, 要幫自己定個合適的位置啦, 自己而家去到邊, 可以去到邊, 把抽象的東東具體化。這樣才可以計劃, 才可以實行, 如果唔係又只會得一個沮喪的"講"字。

No comments: